ul. Światowida 58B,
03-144 Warszawa
telefon: +48 667-999-652

Godziny otwarcia:
Pon – Pt.: 8:00 – 22:00 Sobota: 8:00 – 16:00

I love fitness TRX studio
ul. Świderska 125
03-128 Warszawa

Godziny otwarcia:
Pon-Czw 18:00-21:00

Masz pytania? Jesteś zainteresowana bezpłatną pierwszą wizytą w klubie? Wypełnij formularz kontaktowy!

Fomularz kontaktowy
kod bezpieczeństwa:
security code
Proszę wpisać kod zabezpieczający:

Wyślij
I Love Fitness | Sauna
15686
single,single-portfolio_page,postid-15686,ajax_fade,page_not_loaded,,side_menu_slide_with_content,width_470,qode-theme-ver-7.7,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.1,vc_responsive
 

Sauna

About This Project

Nazywana gorącą terapią dla ciała i ducha – sauna sucha redukuje codzienne zmęczenie, usuwa toksyny z organizmu i przywraca dobre samopoczucie
Czym jest sauna sucha?
Pomieszczenie zbudowane z wyselekcjonowanego drewna, w którym powietrze rozgrzewa się nawet do 110°C, a wilgotność wynosi ok. 10%. Dzięki temu, przyjemne ciepło otwierając pory oczyszcza Twoją skórę, a Ty odczuwasz odprężenie i relaks.
Jak korzystać z sauny?
Przygotuj sobie czas na trening dla Twojego układu krążenia. Zaopatrz się w 2-3 ręczniki, klapki i wodę.
Cykl relaksującej sesji składa się z trzech części: nagrzewanie – chłodzenie –odpoczynek.
Na początku zmyj makijaż i zdejmij wszelką biżuterię. Najlepiej zacznij od szybkiej kąpieli pod prysznicem i osusz dokładnie całe ciało (zadbaj, by Twoje włosy również były suche, gdyż wysoka temperatura może przyczynić się do ich osłabienia). Następnie zacznij sesję w saunie trwająca od 8 do 15 minut. Skorzystaj z klepsydry dostępnej w środku, by kontrolować czas. Pamiętaj, by nago usiąść na ręczniku, tak aby Twoja skóra nie dotykała drewna.
Po relaksującej pierwszej sesji wyjdź z sauny, weź chłodną kąpiel i wypocznij.
Powszechnie mówi się, że cykl możesz powtórzyć 2-3 razy, jednak jest to kwestia indywidualna. Jeśli zaczynasz sprawdź jak reaguje Twój organizm i dostosuj czas do swojego samopoczucia.
Sauna sucha – zalety
Kąpiele w saunie niewątpliwie działają odprężająco. Oczyszczają organizm z toksyn, dzięki czemu skóra staje się gładka i przyjemna w dotyku. Warto również dodać, że sesje w saunie regulują skoki ciśnienia krwi i usprawniają układ krwionośny. Osoby aktywne fizycznie powinny stosować ją, jako zabieg regeneracyjny w dzień beztreningowy, gdyż świetnie wpływa na zmęczone mięśnie i stawy. Ciekawostką jest, że sesja w saunie może pomóc w walce z rozwojem przeziębienia, ponieważ we wczesnej fazie choroby wysoka temperatura wspomaga układ odpornościowy.
Osoby odchudzające się z pewnością ucieszy fakt, że podczas jednego zabiegu można spalić nawet do 300kcal.

Sauna sucha – przeciwskazania

Zrezygnuj z gorących kąpieli, jeżeli:
-jesteś po intensywnym treningu
-jesteś w trakcie przeziębienia
-masz problemy z układem krążenia
-jesteś w ciąży
-jesteś po zapaleniu mięśni, stawów, więzadeł, torebek stawowych lub w okresie zaostrzeń stanu zapalnego.
-jesteś pod wpływem alkoholu
-chorujesz przewlekle na zakaźną chorobę

 

Daj sobie chwilę odprężenia. W efekcie już w niedługim czasie przy regularnych sesjach zaobserwujesz oczyszczoną skórę, lepsze samopoczucie oraz łagodny spadek nadmiaru kilogramów nagromadzonych w Twoim ciele. To przyjemny sposób na uzdrowienie ciała i ducha.

Category
Art, swiatowida

wordpress theme powered by jazzsurf.com