ul. Światowida 58B,
03-144 Warszawa
telefon: +48 667-999-652

Godziny otwarcia:
Pon – Pt.: 8:00 – 22:00 Sobota: 8:00 – 16:00

Kontakt do Inspektora Danych Osobowych:
e-mail: iod@ilovefitness.pl

Regulamin klubu

Masz pytania? Jesteś zainteresowana bezpłatną pierwszą wizytą w klubie? Wypełnij formularz kontaktowy!

Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Ilovefitness.pl z siedzibą pod adresem ul. Światowida 58B, 03-128 Warszawa moich danych osobowych w celu otrzymania informacji związanej z ofertą klubu. W każdej chwili mogę wystąpić z wnioskiem o usunięcie moich danych.
Fomularz kontaktowy
kod bezpieczeństwa:
security code
Proszę wpisać kod zabezpieczający:

Wyślij
I Love Fitness | Paprykowy pasztet z soczewicy
16334
post-template-default,single,single-post,postid-16334,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,side_menu_slide_with_content,width_470,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-16.6,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.1,vc_responsive
 

Paprykowy pasztet z soczewicy

Paprykowy pasztet z soczewicy

Zawsze gotując rosół żal mi wyrzucać smakowitą włoszczyznę do śmieci. Kiedy robię bulion, wykorzystuję go w całości! Kawałki kurczaka często służą, jako dodatek do sałatki… a co z marchewką, selerem i pietruszką? W magiczny sposób zamieniają się w warzywny pasztet! Już Ci zdradzam kolejny sekret mojej kuchni. Wysoka zawartość białka sprawia, że ten przysmak będzie wartościowy dla wszystkich fanów aktywnego trybu życia.

Paprykowy pasztet z soczewicy
Składniki na dużą foremkę:
Dwie ugotowane marchewki
Dwie ugotowane pietruszki
Pół ugotowanego selera
120g (suchej) czerwonej soczewicy
Pół dużej papryki
2 jajka
Pół cebuli
Ząbek czosnku
Łyżeczka oleju kokosowego
2 łyżki płatków owsianych(opcjonalnie)
3 łyżeczki koncentratu pomidorowego
Przyprawy:
Łyżeczka papryki słodkiej
Pół łyżeczki ostrej papryki
Pół łyżeczki chilli cayenne(opcjonalnie)
Łyżeczka soli himalajskiej
Pieprz
Przygotowanie:
-ugotuj soczewicę (ok. 10 minut woda:ziarna 2:1)
-ugotowane warzywa pokrój w kostkę
-posiekaj ząbek czosnku i cebulę w drobną kosteczkę
-posiekaj paprykę na małe kawałki
-na rozgrzanej patelni rozpuść olej i wrzuć paprykę, cebule i czosnek, duś na małym ogniu ok.10min
-do wysokiego pojemnika wrzuć wszystkie składniki, przypraw i zblenduj na gładką masę
-masę wlej do foremki na pasztet (ja używam silikonowej)
-wstaw do piekarnika na 40min z termoobiegiem na 150stopni (180 stopni godzina bez termoobiegu)
Pozostaw pasztet do ostygnięcia. Przechowuj w lodówce – ten przysmak może stać nawet tydzień zachowując świeżość. Super, jako pasta na kanapki np. na waflach ryżowych. Ja podjadam go bez dodatków na kolację 🙂 Wybierz ulubioną formę konsumpcji i pałaszuj.
Pysznie polecam,
Dominika Wiśniewska

Udostępnij to:
No Comments

Post A Comment